Informatie

BuurtBrood richt zich op de kwaliteit van onze producten. De broden, Granola en andere lekkernijen worden met uiterste zorg vanuit onze keuken voor u bereidt. Wij streven  ernaar om u van alle informatie te voorzien en u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heeft u vragen, persoonlijke wensen of opmerkingen? Kijk in het overzicht van onze veelgestelde vragen of neem direct contact met ons op!

Veelgestelde Vragen

Staat uw vraag er niet tussen, wij helpen u graag persoonlijk verder. Neemt u gerust contact met ons op.

Vragen over de voorraad van onze producten

  1. Onze producten worden altijd vers bereid. Wij werken vanuit onze eigen keuken en kunnen daarom niet al onze broden dagelijks op voorraad hebben. 
  2. Wel kunnen wij producten op bestelling persoonlijk voor u bereiden. Hiervoor kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen.
  3. Om als eerste op de hoogte te zijn van onze voorraad kunt u uw gegevens achterlaten bij de gewenste producten en informeren wij u zodra het product weer voorradig is.
  4. Wij streven ernaar om daags voor de bereiding van broden via onze social media kanalen te informeren welke broden er gebakken gaan worden. 
  5. Heeft u een groter aantal nodig dan op dit moment voorradig in de webshop? Wij helpen u graag verder, neemt u contact met ons op.

Verzending

  1. Een bestelling van producten die voorradig zijn proberen wij binnen 2 á 3 dagen te versturen. Veelal zal dit al binnen 1 dag zijn maar dit kan niet worden gegarandeerd.
  2. Het is mogelijk om producten op een gewenste datum  te versturen, hiervoor kunt u contact met ons opnemen zodat wij uw wensen kunnen vervullen.
  3. Onze producten worden met uiterste zorg verpakt en verzonden. Gelet op de versgarantie die wij in acht nemen is het verzenden van de meeste broden niet mogelijk. Uitzondering hierop zijn onze vruchtenstollen die, indien gewenst, met of zonder geschenkverpakking kunnen worden verzonden. 

 

Retouren

  1. Onze producten zijn met de grootste zorg bereidt en verpakt. Gelet op de voedselveiligheid is het derhalve niet mogelijk om onze producten te retourneren. 
  2. Bij de aankoop van levensmiddelen is mede door de bederfelijkheid en voedselveiligheid geen wettelijke bedenktijd van  toepassing.

Persoonlijke wensen - geschenken

  1. BuurtBrood denkt graag met u mee. De kracht van onze kleine ambachtelijke keuken maakt het mogelijk dat wij uw persoonlijke wensen kunnen vervullen. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
  2. Ja, wij kunnen onze producten in diverse vormen, gewichten en of verpakkingen leveren. Zo kunt u door BuurtBrood de lekkerste relatiegeschenken laten maken of een verantwoord lekker geschenk laten bezorgen.

Vragen over ingrediënten, allergieën of voedingswaarden

  1. Wij streven naar een zo duidelijk mogelijk informatievoorziening op onze productpagina's. Echter kan het zijn dat niet alle informatie al is opgenomen (hier werken wij hard aan). Ontbreekt er informatie, twijfelt u over bepaalde allergenen of andere voedingsgerelateerde zaken? Wacht niet, neem contact op en wij helpen u graag verder
  2. Wij gebruiken uitsluiten honingproducten van imkers afkomstig uit de EU. 
  3. BuurtBrood is ervaringsdeskundig op het gebied van lactoseintolerantie. Onze producten zijn niet standaard lactosevrij maar wij werken wel veel met plantaardige ingrediënten, lactosevrije melk en boters. Heeft u een lactoseintolerantie en wil u één van onze producten toch eens proberen? Neem contact met ons op en wij kijken welke mogelijkheden er zijn. 

 

Bijzonder gewoon, BuurtBrood

Onze kleinschaligheid biedt kansen om u persoonlijk van dienst te zijn met onze producten. Nee, BuurtBrood is niet de bakker die standaard dagelijks diverse broden heeft maar wel de bakker die in uw persoonlijke wensen kan voorzien. Probeer het eens en bestel één van onze broden of granola's